Rūpniecības ielas remonts.

Labdien.Kā jums patīk Rūpniecības braucamās daļas remonts?Vairāk tas ir saistīts ar cilvēkiem kas dzīvo ,,dvīņu''mājās un to apkārtnē.Visi mēs esam nomocīti ar māju šausmīgo vibrācīju kad pa Rūpniecības ielu brauc smagā tehnika,lielās fūres.Šis ir tomēr pilsētas apvadceļš pa kuru ir novirzīta smagā tehnika,fūres utt.Kādreiz solījums no Pilsētsaimniecības vecākā ielu eksplutācijas inženiera Dzintara Stepiņa bija šāds:Pacietieties sāksim Rūpniecības ielas rekonstrukcijas darbus veiksim braucamās daļas remonta darbus pēc jaunās tehnoloģijas tad par māju vibrācijām varēsiet aizmirst.Šie bija tikai solījumi.Tagad tiek noņemts vecais asfalts un uzliets jaunais-nekādi ceļa pastiprināšanas darbi zem jaunā asfalta nenotika un nenotiks.Tātad vibrācija būs tāda pati,pēc gada atkal remontēs lāpīs bedrītes un šie ir tikai solījumi kad redz kautko daram....Skumji!

Iedzīvotājs

Piemērs kā remontēja Lielo ielu centrā (bet tur brauc tikai vieglais auto un autobus).Piemērs kā remontēja Dobeles šoseju.
Rūpniecības iela kā bija celta priekš zirga pajūgiem,Palutarkām,Gazikiem-tā arī sākoties 60.tonnu smagajam transportam uzlabojumi netiek veikti...Tagad jauns asfalts-kuru māju ar jaunu jumtu bez labiem pamatiem var nosaukt par māju?

pirms mēneša, 2017.05.30 19:17

krišs

Ja nepatīk dzīvot pilsētā, vācieties uz laukiem! Mani varbūt vilciens traucē, bet vai tad kāds manis dēļ pārcels vilciena sliedes? Un, galu galā, kādēļ dažu cilvēku dēļ būtu jāiztērē papildus līdzekļi amrtizācijas kārtai? Pa šo naudu var vēl vienu ielu sakārtot....

pirms mēneša, 2017.05.31 09:55

erna

vai kāds domnieks māju sev uzcelt....

pirms mēneša, 2017.05.31 10:38

celtnieks

Tur jau uzzinot, ka netiks ņemts viss pīrāgs nost, bet tikai virskārta, bija skaidrs, ka vienkārši izmet naudu vējā un padara vizuāli pievilcīgu uz 1-2 gadiem.
Pēc 5 gadiem tā iela izskatīsies tāpat, kā tagad, bet tad fondu nauda būs beigusies, tāpat kā garantija, un varēsim pārtaisīt par budžeta naudu.
Interesanti uzzināt kurš no Jelgavas Domniekiem un padotajiem ir atbildīgs par šo projektu un jādedzina uz sāta.

pirms mēneša, 2017.05.31 11:31

mūrnieks

Interesanti ar kuru galu (galvu) šie pasūtītāji domā-un vai vispār domā?Doma kā ap**** tautu un uz šī rēķina piebāzt savas kabatas.Pat šodien darbi rit jautri Astartes benzīntanka rajonā-pie pāris kvadrātmeriem čakarējās jau kuro nedēļu.Nofrēzēja asfaltu izraka bedri uzlaboja komunikācijas,aizbēra bedri ilgi dikti blietēja,šodien atkal ekskavators grābj sablietēto ārā mašīna ved prom tad blietē atkal.Bet nauda griežas un ripo.

pirms mēneša, 2017.05.31 12:08

andris

Nezinu pa to tehnoloģiju-vai pareizi klāj tur asfaltu un liek apakškārtu,man nav tādu zinību,tomēr skatoties no malas -vistīrākā haltūra,zems darba līmenis,visriņķī čupižņiks un izmētāta darba un materiālu kopa,izskatās vāji,esmu redzējis citu firmu darbu-tur tādu paviršību un nepievilcīgu skatu nebija.Skaties kur gribi -nemākulība.

pirms mēneša, 2017.06.01 08:54

Aha

Man jau izskatās, ka Rūpniecības iela kļuvusi šaurāka

pirms mēneša, 2017.06.02 10:23

iedzīvotājs

Šodien Rūpniecības ielā jaunajā asfaltā kaļ palielu robu-jo izrādās aka pa zemu vai arī aizmirsuši ielikt vienu cauruli....

pirms mēneša, 2017.06.06 11:44

tehnologs

Vispār pirms rakstīt vajadzēja nostāvēt līdz galam un pavērot, kas notiek, jo iespējami 2 scenāriji: viens slikts, viens labs.
1. aku konstrukcija mūsdienās ir "izceļama" un pielāgojama. aku uzbūvē, bet tad asfaltu klāj viscaur bez caurumiem un pēc tam to akas caurumu izkaļ un uzceļ laukā aku, gar malām ar speciālu javu - piķi. un tā pēc katras asfalta kārtas. arī pēc tam tās akas ir līmeņojamas un pēc gadiem labojamas. Vienīgi tas nemaina faktu, ka tās nedrīkst izvietot tieši uz risēm, proti jāizvieto joslas vidū vai starp joslām, citādi fūres viņas dangās laukā 5x gadā.
2. iespējams arī tavs variants, ka aizmirsuši kaut ko - nebūtu brīnums.

pirms mēneša, 2017.06.06 15:14

ginekologs

tehnologam: 1. aku konstrukcija mūsdienās ir "izceļama" un pielāgojama. aku uzbūvē, bet tad asfaltu klāj viscaur bez caurumiem un pēc tam to akas caurumu (izceļ ārā un nolīmeņo pēc brauktuves līmeņa)To dara karstam asfaltam kad tiko pārgājis pāri asfalta klājējs.
2.Vienīgi tas nemaina faktu, ka tās nedrīkst izvietot tieši uz risēm, proti jāizvieto joslas vidū vai starp joslām, citādi fūres viņas dangās laukā 5x gadā.
Jelgavā ir savādāki noteikumi!Jelgavā principā visas akas būvē tieši uz ,,risēm''lai nāktos labot 5x.gadā!Pabraukā pa Jelgavas ielām un pievērs uzmanību kur ir akas!

pirms mēneša, 2017.06.07 10:35

iedzīvotājs

Ja kaļ tad kaļ tikai akas gredzena diametrā-nejau kvodrātu uz 2x2.m.!

pirms mēneša, 2017.06.06 16:57

Švimpazijs

Palabojiet mani ja kļūdos - vai tad uz līdzena ceļa mašīna pat piekrauta līdz malām taisās vibrēt..?

pirms mēneša, 2017.06.06 18:19

iedzīvotājs

Varam arī palabot,nav jau grūti.Ja ceļam nav pamata nav nozīmes vai līdzens vai nelīdzens....(nu labāk jau tomēr ir ja līdzens).Šis uzlietais asfalta slānis ir kā plēve uzklāta uz ūdens virsmas,braucot tomēr kustās....Vibrācija ir arī kad smagās mašīnas bremzē,vai uzsāk kustību (piemēram pie luksafora).

pirms mēneša, 2017.06.06 19:41

fūres šoferis

par vibrēšanu - esi kādreiz braucis ar nesabalansētām riepām? un tagad iedomājies, kā var ideāli nobalansēt fūres ripuļus?! ja var, tad tikai apmēram. Smagajiem riepas pamatīgi vibrē braucot un ja ir pilns, tad slodze uz ceļu ir pamatīga. Bremzējot piedevām vēl riepu gumijām notiek vērpšanās process, kā rezultātā pirms luksoforiem izveidojas veļas dēlis.
bet kad uz ceļa ir nelīdzenums vai šuve, vai bedre, tad vibrēšana pēc tam vēl kādus 5-10 metrus notiek, kamēr netiek apslāpēta.

pirms mēneša, 2017.06.07 09:00

iedzīvotājs

pareizi jau viss tas ir!Malacis.Hmmm bet tikai nesaprotu kāds sakars ir par smago riepu balansēšanu utt.Tēma ir par ceļa pamatu (zem asfalta)Kārtīgs pamats un Tu ar fūri vari braukt bez atsvariem riteņos...

pirms mēneša, 2017.06.07 10:26

Pievieno komentāru