Visdrausmīgākais un vislabākais Interneta veikals, jūsuprāt.

Piedāvāju šajā tēmā pieminēt sliktākus un labākus interneta veikalus, ar kuriem reāli bijāt saskarušies.
Preces, apkalpošana, piegāde, cenas - viss tas, kas var palīdzēt citiem izvairīties no negatīvajām emocijām.

Kvalitāte

Sākšu ar sevi. Praktiski sanāk, ka preces vienmēr pasūtu vienos un tajos pašos veikalos, te ir mans priekšstats:
1.) Toys.lv - šķiet vislabākais, preces ir uz vietas, ja kas nav, bet bija mājaslapā, tad atved no kāda sava veikala. Piegāde jau nākamajā dienā Jelgavā (bezmaksas piegāde virs 10 EUR). Atlaides gan reģistrētiem klientiem, gan visādas akcijas. Labs veikals!

2.) Pirkumiņš.lv - laba apkalpošana, preču klāsts milzīgs, bet pieejams maz kas. Apkalpošana laipna un izpalīdzīga. Piegāde par maksu, bet arī kā solīts katrā gadījumā.

3.) Ejamspeleties.lv – ļoti laipna apkalpošana, ļoti izpalīdzīga saimniece. Pārdod bojātas preces no ārzemju veikaliem. Diemžēl ļoti augstas cenas, jo netiek rēķināts pret internet veikalu cenām, vai interneta veikalu akciju cenām, bet pret kaut kādu ekskluzīvu rotaļlietu veikalu pinām cenām. Piebildīšu, ka godīgi rakstīts, ka preces ir vai ar defektu, vai no ekspozīcijām. Mums nekas no ekspozīcijām nebija trāpījies, tikai bojātas vai ar bojātu iepakojumu (kas reiz bija liktenīgs ietaupījums, jo iekšā arī sīkas detaļas tika bojātas kopā ar kasti (nojaušu, ka saimniece to nepamanīja)). Var būt problēmas ar rēķiniem, pāris reizes bija jāzvanās, jo rēķina cena neatbilda preču akcijas cenai + piegādei.

4.) Nuko.lv – laipna apkalpošana, akciju preces par labām cenām. Piegāde pilnīgi bezmaksas jebkur LV kaut nākamajā darba dienā (ja apmaksāt līdz 15:00). Problēma tikai rēķinos, ar kuru diemžēl nāksies sadzīvot. Piem. preces cena (ja pērk vairumā) ir 0,78 par gabalu, t.i. pasūtot 10 gabalus rēķins būs par EUR 7,84. Jo sistēma tā aprēķina, pēc saimnieces teikta.

5.) tehnoland.lv – konsultē saprotošie konsultanti, bet paši ne visu zina. Cenas labas, gadās arī akcijas un piegādes atlaides. Cik pirkta tehnika pie viņiem, nekad nekādu problēmu nebija. Žēl, ka vairs nav veikala Jelgavā, jo tad arī lielas tehnikas piegāde no Rīgas līdz Jelgavas bija bezmaksas un garantijai varēja vest tepat (ja būti bijusi nepieciešamība). Labs veikals!

6.) rdveikals.lv – laipna apkalpošana, ko konsultanti nezina, vienmēr uzzina un atzvana. Bezmaksas piegāde uz Jelgavas RD Elektronics . Faktiski arī nekad nekādu problēmu nav bijis. Labs veikals!

7.) euronics.lv – laipna apkalpošana, izpalīdzīgi, ar humoru, piegādā kā solīts, nekad nekādu defektu nav. Labs veikals!

8.) 220.lv – manā gadījumā visdrausmīgākais veikals, kaut gan pasūtīju bieži tur kaut ko. Ja piezvani uzzināt kaut ko par specifikācijām, nekad neko nezina, sola atzvanīt un manā pieredzē ļoti reti, kad atzvana. Pasūtījuma izpildi ļoti bieži kavē, var nedēļu zvanīt, kāpēc apmaksātai precei nav sākta izpilde, sola atzvanīt un neatzvana. Kad pēc nedēļas panāksi to, ka prece tiek sūtīta uz Jelgavu arī sākas brīnumi. Agrāka paka nepienāk, pienāk otrā pasūtītā vēlāk, kaut gan norādīts, ka abas 3 darba dienu laikā būs Jelgavā. Pasūtījumiem zem 15 EUR (par preci) tiek piemērota apkalpošanas maksa vēl EUR 2+ piegāde. Ja ir akcijas, ka piegāde ir bezmaksas, tad momentā preču cenas mainās. Traktoriņš, kas maksāja 2 eiro, maksās 9 eiro. Aiziet līdz absurdam. Reiz izdarīju muļķību – pasūtīju līzingā tehniku. Tehnika sāka mirt nost jau 1. lietošanas reizē. Nācās cīnīties ĻOTI ilgi, lai atgūtu naudu. Tiešām ilgi un sūri, līdz absurdam, ka viņi saņem Rīgā preci trešdien un pēc pusotras nedēļas piektdien apgalvo, ka prece vēl nav atnākusi līdz viņiem no kurjera. Cīnoties jāiesaista PTAC, piegādātāja firma, u.c. Sola naudu atgriezt pēc 2 mēnešiem, ja sacelt visus uz ausīm, var naudu atgūt 2-3 nedēļu laikā. Pilnīgs murgs.

pirms 2 gadiem, 2015.03.19 17:18

Ledene

Nu nezinu gan,man ar 220.lv nekad nav bijušas problēmas.Viss ir bijis laikā un kurjeri arī ļoti laipni.:)
Xnet.lv ar nav ne vainas.

pirms 2 gadiem, 2015.03.19 19:53

DPD

Kurjeri nav no interneta veikaliem, bet gan ārpakalpojums. Ja jau to nezini, tad tiešām viss tev ir lieliski.

pirms 2 gadiem, 2015.03.20 03:29

Ledene

Lai Dies' nogrābstās gar Svētā Jēkaba krānu!Piedod man manu tumsonību.:D
Kas attiecas uz 220.lv tur patiešām kurjers nav no interneta veikala,bet ir veikali,kuros preci ved tieši no paša veikala.(Jelgavā RD,MNL)
Man pa lielam vienmēr viss ir lieliski.Kaitina mūžīgie čīkstētāji,kuriem vienmēr viss un visi ir slikti.Jauku Tev šo dienu.

pirms 2 gadiem, 2015.03.20 06:55

220

šajā veikalā viss ir krietni dārgāks no kosmētikas nekā citos.Piemēram,serenty.lv.Ja 220.lv pirku smaržas 90ml pa 47 euro,tas serenty.lv 32

pirms 2 gadiem, 2015.03.20 10:18

egle1

Man arī nepatīk 220.lv - vairs neko tur nepasūtu, ļoti daudz pasūtu RD veikalā. Pasmējos par pirkumins.lv aprakstu - tiešām tā ir, ka preču daudz, bet pie visām rakstīts, ka prece beigusies.

pirms 2 gadiem, 2015.03.20 09:24

@@@@

Pasūtu no amazon.de, iherb.com, sportsdirect.com, mytoys.de, ebay.com - pretenziju nav.

pirms 2 gadiem, 2015.03.20 10:17

Kvalitāte

Cik aptuveni maksā piegāde uz Jelgavu?
amazon.de
iherb.com
sportsdirect.com
mytoys.de
ebay.com ?

pirms 2 gadiem, 2015.03.20 12:26

@@@@

Atkarīgi no preces daudzuma, svara utt. Tikko pasūtīju no iherb.com, samaksāju 4.45$. Amazonā - par 2 apavu pāriem - ap 10.00 eur, sportsdirect - ap 10.00 eur, mytoys - 3.50, ja pirmo reizi, ebay - free shipping par sīkumiem no Kīnas :)))

pirms 2 gadiem, 2015.03.20 13:46

Aga

Vai vari palīdzet ar amazon.de. Nevaru samaksāt!

pirms gada, 2016.02.06 12:34

bichuks

Nemaksa nem tapat.

pirms gada, 2016.02.06 12:48

hei

Kāds ir pasūtījis apģērbu no www.dorothyperkins.com/???

pirms 2 gadiem, 2015.03.20 10:19

egle1

Jā, es ļoti bieži pasūtu no dorothy perkins, līdz šim pretenziju nebija.

pirms 2 gadiem, 2015.03.20 11:50

to hei

jā, vairākas reizes - viss bija ļoti labi

pirms 2 gadiem, 2015.03.20 14:14

es

ar 220 man ai bija problēmas, pasūtiju smaržas, kuras atnāca, katra atsevišķi, viena vispār nav atnākusi, teica, ka piegādātājs nepiegādā. Darbiniece Zane, kad zvanīju noskaidrot cik dienu laikā pakalpojums tiek apstrādāts centās palīdzēt tādā tonī, ka vienkārši noliktu telefonu!

pirms 2 gadiem, 2015.03.20 10:41

egle1

Es vēl pasūtu no aliexpress, esprit, sportsdirect, ebay, par piegādes izmaksām var uzzināt no attiecīgajām lapām.

pirms 2 gadiem, 2015.03.20 12:38

ZupasBljoda

Apģērbu pērku no Boohoo.com
Kvalitatīvi, ātra piegāde, problēmu nav bijis.

pirms 2 gadiem, 2015.03.20 13:00

Guntis

Par tēmas aizsācējas pirmajiem 4 nosauktajiem veikaliem vispār pirmoreiz dzirdu.
Laba pieredze ir ar 1a.lv - viss vienmēr atnācis laikā. Mazliet tikai kaitina saņemšanas vietas - Pasta stacijas labi noslēptie skapīši, kuru durvis mēdz ieklemmēties, un Fitland, kur pirmajā vietā ir dvieļu izsniegšana un batoniņu tirgošana sporta kluba klientiem.
Vēl labs ir tera.lv - tur gan preces izņemu viņu birojā Rīgas centrā.
Par 220.lv esmu dzirdējis daudz sliktu atsauksmju, tāpēc uz šī kantora piedāvājumiem pat neskatos.

pirms 2 gadiem, 2015.03.20 13:58

pircēja

220.lv - esmu sūtījusi daudz reižu, viss kārtībā bija
rdveikals.lv - arī ļoti labi
asos.com - sūtu apģērbu, līdz šim viss bijis labi
dorothyperkins.com, newlook.com - arī viss bijis labi
lavandas.lv - arī apmierināja, uzdāvināja vēl paraudziņus
sportsdirect.com - no šī visbiežāk sūtu, vienu reizi gan sanāca tā ka sūtīju 12 vienādas jakas, atnāca tikai 11, rakstīju vēstuli viņiem, atbildēja, viss ievilkās uz 3 mēnešiem, un atlikušo jaku tā arī nesaņēmu, bet kaut kā saremoju un sūtu talāk - viss ok
boohoo.com - vienu reizi pasūtīju un vairāk nesūtīšu, sūtīju 2 kleitas - viena atnāca 20cm īsāka nekā aprakstā bija minēts, bet otra bija uzplēsta
zoo24.lv - vienreiz pasūtīju, apstiprinājumu nesaņēmu,rēķinu nesaņēmu, preci arī nē
laurazoo.lv - viss ok, pasūtīju sunim barību, atveda uz mājām tajā pašā vakarā, iedeva vēl dāvaniņu sunim

pirms 2 gadiem, 2015.03.20 14:12

egle1

vēl ir arī zāļu interneta tirgotājs www.apotheka.lv, bezrecepšu medikamentus tirgo drusku lētāk un ar atlaidi - vērts dažkārt ieskatīties.

pirms 2 gadiem, 2015.03.20 15:45

saņčo

220 vairs neiepērkos vienmēr ar viņiem ir problēmas,RD jā, tas ir labs.

pirms 2 gadiem, 2015.03.21 12:42

juris

220 smarzu cena ar 40% atlaidi ir tik un taa lielaka neka citos veikalos bez atlaides, pretiga firmas politika, un ari taas neskaitamas reklamas uz e-pastu kaitina.

pirms 2 gadiem, 2015.03.22 12:16

egle1

Tie ši tā, es par viņu a tlaižu polit iku biju pat uz atērētāju a izsardzības c entru uzr akstījusi, ka tā ir pircēju mald ināšana, bet PTAC atbild ēja, ka viņi neko nevar palīd zēt, - komersa nts var likt kaut 100 0 euro cenu lūpuk rāsai un tad piedāvāt it ka 9 5% atla idi un viss esot pēc lik uma.

pirms 2 gadiem, 2015.03.22 12:55

Kvalitāte

Vel +10 punkti www.toys.lv kontā. Cepuri nost. Bija izveidojusies "situācija" un neskatoties uz to, ka viņu vaina tā vispār teorētiski nebija, viņi visu atrisināja par 150%. smalkāk nerakstu, lai neveidotos negodprātīga prakse no klientu puses pret šo uzņēmumu. Bet biju vairāk kā pārsteigta par ātru risinājumu.
(atkārtošos, ka bail iztēloties, kā šajā situāciju mani apliktu 220.lv)

pirms 2 gadiem, 2015.03.23 18:10

Kvalitāte

Un tagad -10 punkti mani iecienītajam www.toys.lv. Biju sadarbojusies ar šo veikalu ilgi, jo ilgi, faktiski, šķiet no aša pastāvēšanas sākuma. Biju pieradusi, pie vieniem un tiem pašiem darbiniekiem un lieliskās apkalpošanas un precēm. Un te sanāca lieeeels rūgtumiņš. Pēkšņi mājas lapā parādījās neliela formāta galda spēle ar Ķepu patruļas varoņiem, kurai, spriežot pēc bildes, bija pievienota arī Maršala figūriņa. Uz kastes arī bija rakstīts - Included. Cena bez suņa ir paliela, ar suni- super izdevīga (suņuks neliels, bet tie ir dārgi). Pasūtīju, atnāca e-pasts, ka jāgaida pēc pasūtījuma preces 3 darba dienas, nogaidīju ilgāk, nekā. Zvanīju - brīnās,ka tiešām tāds pasūtījums bija? (cita darbiniece, jauniņa). Labi, teica, ka pēc pāris dienām būs, pagāja atkal ilgāks laiks, atkal zvanīju, atkal nav, atkal brīnās ,atvainojas, sola nākamnedēļ pirmdien. Nākamnedēļ piektdien es zvanīju, jo atkal nekā. Respektīvi, viens darbinieks nezina, ko cits teica, gaidīju ilgi, jo solīja nepārtraukti ik pēc pāris dienām piegādāt. Galu galā saņēmu paku - spēles kaste gandrīz tāda pati, bet bez bonusa Māršala. Sāku meklēt internetā, tiešām, ir tādas kastes ar MAršalu un bez. Viņu mājaslapā spēle nomenta izzuda. Piezvanīt un pateikt, ka viņi krāpjas var,bet juridisi pamatojuma tam nav, jo nav ar ko salīdzināt. Bērns bija superbēdīgs. Ļoti gaidīja jaunu Maršalu. PAsūtīju arī klāt šādas tādas mantas, un mazos pūķus no Nezoba multenes. Foto bija super, tikai maziņi. Atnāca knapi izkrāsoti plastmasas gabali- viss. Saliekot smuku bildi ar atnākušo- debesis un zeme. Acīmredzot bilde ir no lielākiem un dārgākiem pūķiem (teiksim 20 eur - lielākā forma, rūpīgāks krāsojums), bet maz un tik knapi iekrāsots. Nesakrīt ne forma, ne krāsojums ar pievienoto foto.

Īsumā, veikals vai nu atlaidis vai nu paaugstinājis vecus darbiniekus un jauni netiek galā - bildes nesakrīt ar preci vairs, komunikācija viņu pusē un ar klientu laipna, bet bez rezultātā.

Atzīšos, pēc šī atgadījuma un gaidīšanas epopejas, man pagaidām vairs nav vēlmes tur vairāk iepirkties. Žēl.

pirms 11 mēnešiem, 2016.12.22 09:14

Kvalitāte

GAidījām- https://www.google.lv/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=imgres&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiWyvaMoofRAhXGBywKHepcBNkQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.toysrus.com%2Fbuy%2Ffavorite-tv-movie-book%2Fnickelodeon-paw-patrol-adventure-board-game-with-bonus-marshall-figure-6024403-41269816&psig=AFQjCNEB-jwsT2Iqi9zJBG3HY1rfFXPJEg&ust=1482477743523786

pirms 11 mēnešiem, 2016.12.22 09:24

Kvalitāte

Atnāca
https://www.google.lv/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=imgres&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj6gOm-oYfRAhXE8ywKHT9aAqkQjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fwww.spinmaster.com%2Fproduct_detail.php%3Fpid%3Dp20228&psig=AFQjCNFQxEhlOQcTB5ts7DFEBHdR1OkYMQ&ust=1482477580958901

pirms 11 mēnešiem, 2016.12.22 09:25

Kvalitāte

Atnāca-
tas pats tikai bez suņa
te īsāka adrese
https://www.spinmaster.com/product_detail.php?pid=p20228

pirms 11 mēnešiem, 2016.12.22 09:27

vau!!!

Labākais veikals -jāgaida ilgi -izvēle liela =vienīgais negatīvs -jātrāpa uz pareizo drēbju izmēru -bet tas ir visos veikalos !!!! Lēts ,bet kvalitāte labāka ,kā mūsu vietējos -parastajos veikalos !!!

pirms 11 mēnešiem, 2016.12.23 20:59

egle1

Aliexpresam ir daži pasūtījumi, kas atnāca 2 nedēļu laikā, bet tā vidēji mēnesis, jā.

pirms 2 gadiem, 2015.04.09 09:52

Regīna

Paldies Nuko,ka esat.Varu teikt vislielāko paldies par visu-laba,precīza piegāde,laipni kurjeri,laba preču kvalitāte.Nekad nav iztrūcis ne nieciņš,viss rūpīgi iesaiņots.Paldies.

pirms 11 mēnešiem, 2016.12.21 16:34

Kvalitāte

Par Nuko arī ir savs sakāms, Iepērkos jau vairāk kā gadu (ja ne 2), diezgan regulāri. Un sāka parādīties šādi tādi mīnusi. Lētākas preces mēdz izķert, es vēl paspēju ielikt grozā, samaksāt, (vai piem. uzreiz saka, ka 3 piena pakas nebūs, sanāk tikai 1 apmaksāt), bet saņemot preci, tomēr šis preces nav. Tad gan atsūta e-pastā, ka daļēja piegāde. Bet nauda jau samaksāta, uz maximu arī vairs neaiziesi, lai nopirktu (teorētiski). Tā, es laika gaitā pamanīju, ka man jau sakrājas ap 5 eiro (viņu mājaslapā galu galā ieraudzīju, kur krājas manis samaksātā nauda, kurai pietrūka preces, izrādās, ka tas ir avanss!), es gribēju tos izmantot pie pirkuma. Nekā, 5 eiro vietā pie samaksas tikai dažus KLik punktus (kā maximas punkti) lapa paņēma preti. Zvanīju uz Nuko, klausuli viņi neceļ ļoti ilgi (tukšs signāls) vai neceļ vispār,tā, pasūtot neko nevar precizēt, bet pēc plkst. 19, kad vairs nevar veikt uz nākama dienu pasūtījumu, atnāk e-pasts, ka piegāde būs daļēja, jo desas vairāk nav. Nu cilvēki! Es taču varēju citu desu pasūtīt, ja Jūs paceltu klausuli agrāk, vai vismaz apstrādātu pasūtījumu uzreiz darba laikā. Nav nopietns kantoris!. Tad lūk, izdevās sazvanīt Nuko, un viņi teica, ka nu nekas, ja nevar pievienot naudu=avansu, tad citu reizi. Spiedu - atgriezt naudu kontā, neiet tā nauda kontā- hā ha'ha. Nebija pārāk smuki, bet apmaksāju ar pārskaitījumu un pēc pāris dienām atkal sūtīju. Tad jau biju pilnīgi noskaņojusies naudu=avansu apgūt, vai apmaksāt kā atlaidi, vai atgriezt kontā. Atkal nekā. Atkal zvanīju, izrādās, ka viņiem nevar apmaksāt avansa atlaidi klāt pirkumam, kuru apmaksā kā pārskaitījumu. Pirmkārt naudu 5.05 nevar samaksāt, ievadot kā 5.05 vai 5,05, vajag vadīt bez punkta/komata 505. Otrkārt, tikai veidojot atsevišķo pirkumu,sadali savu pirkumu kā viens - par 5 eiro, otrais par 15 (nevis kopā 20) un tad avansu ņem preti. (protams atkal atlikums paliek avansām, jo precīzi jau naudu neiztērēsi). Vai to visu varēja pateikt pirmajā zvana reizē? - Jā!. Tāda sajūta, ka nevēlas šķirties no saņemtās naudas par nepiegādātajām precēm. Un šādu preču tiešām ir daudz. Saprotu, ja pie pasūtīšanas saka, ka preču nav, vai ir mazāk, bet to, ka tikai vakarā paziņo, ka Jums nebūs, nav pārāk smuki.

Vēl par tiem (kā maximai) Klick bonuspunktiem. Kad cīnījos ar to avansu, mēģināju kaut ar punktiem samaksāt, man bija kādi 30 punkti, tie aizgāja, bet par pirkumu ieguvu vēl 30 punktus, kas it kā parādījās, bet tad pazuda, pie nākamās apmaksas. Zvanot par avansu, apvaicājos, teica, ka iztērēju jau iepriekšējā reizē, bet iepriekšējā reizē es pirmos punktus iztērēju, es nevarēju uz priekšu pirmdien dienā iztērēt punktus, kurus piešķīra tikai pirmdien vakarā. Arī tāda nelāga sajūta palika.

Bet bija viens liels pluss - cenas. Piens, krējums, desas - par labām cenām (ja pietiks visiem pirkumus apmaksājušajiem pircējiem). Tagad jau vairākas nedēļas neko nesūtu, jo akcijas piena produktu nav, un tad cena ir jūtami augstāka nekā lielveikalos.

Domāju, veikala vadībai vajadzētu padomāt, kā klientus noturēt - ar labu, laipnu apkalpošanu, ar kvalitatīvāku mājas lapu (nevis tādu, ka šo neņem un to neņem preti), ar ātrāku apstrādi, ja jau tikai pie apstrādes parādās, ka desu vai piena vairs nav, tad, lai es paspēju kaut ko citu pielikt grozam.Nevis saprotu vēlu vakarā, ka no rīta tomēr būs jābrauc uz tuvāko lielveikalu, jo pusdienas nesanāk. Un protams akcijas precēm, t.i. strādāt vairāk, apgrozīt vairāk, bet, lai preces būtu lētākas. Tad būs vairāk pircēju un kopumā veikals arī nopelnīs vairāk. (cenas tur, tas ir cits jautājums, ja kaut ko sāk intensīvi pirkt - cena uzreiz aiziet uz augšu. Bija uz akciju vienas firmas rīsi, milti, zirņi, nākamajā dienā milti no 0.49 jau maksāja 0.55, zirņi un rīsi gan par pirmo cenu tā arī palika. bija tomāti 0.13 par gab. t.i. kg.1.40 teiksim, paskatījos lielveikalā - dārgāk, atvēru mājaslapu pasūtīt, tur jau 0.26 par gab. cena teiksim ap 2.00 par kg. rakstīts, ka viens tomāt ir teiksimuz 300 gramiem. Nospļāvos, pasūtīju pāris. Atnāca tādi mazulīši, ka skaidrs, ka nesver tik daudz. Bet atpakaļ nesūtīsi jau. Tāpēc silti neiesaku, pirkt pa gabalam tos dārzeņus, augļus, jo atnāk neadekvāts izmērs par šādu cenu).

Bet, kas tiešām lielā plusā - tā ir ātra (nākamajā dienā, ja apmaksā pirkumu līdz plkst.15.00) un laipna DPD piegāde.

Tomēr, rūpīgi apskatiet vai piegāde ir bez maksas. Biju pieradusi pie lielākiem pasūtījumiem pie bezmaksas piegādes, bet gada sākuma, bija kontā maz naudas un gribēju minimālu pasūtījumu veikt, tad izrādās, ka bezmaksas tikai pirkumiem virs kaut kādas summas. Pirkums vairs ar piegādi nesanāca, tikai laiku iztērēju, meklējot preci mājas lapā. Pēc kāda laika, skatos, atkal bezmaksas piegāde visiem. Tā arī iekrita, kad tiešām bija vajadzība - tad piegāde bija par kurjera maksu.

Lūk tā. Pati ar veikalu noteikti vēl sadarbošos, bet jau šādi tādi rūgtumiņi sākuši krāties.

p.s. jā, dažreiz vēl ir bonusi, piekariņi, kafijas paciņa pie lielākiem pasūtījumiem! paldies veikalam!

pirms 11 mēnešiem, 2016.12.22 08:57

Džimis

Herbalife.com, amway.com.
Kas nepiepērkas šajos veikalos, idioti.
Es drīz būšu bagāts, pasīvais ienākums.

pirms 11 mēnešiem, 2016.12.21 22:32

Pievieno komentāru